2011. november 28., hétfő

WOZ? fekete egyedi csizma vastag vádlira 40-41 - Jelenlegi ára: 6 800 Ft


WOZ?
női csizma
Egyedi, vagány, fekete színű.
Az orra elöl mint a habklumpáké,
és nem különösebben vastagon, de bélelt.
A szára velúr, tetején puha műszőrme,
mely a szárán belül is folytatódik, bélésként.
Hogy mennyire hajtod le a peremét,
azt te döntöd el, vagy akár le sem kell hajtani.
A patentok csak díszek, természetesen,
a szára nem lecsatolható.
A gumi rész értelemszerűen vízálló,
a fölötte lévő rész műszőrmével bélelt velúr.
Vagyis normál esőben kitart egy ideig,
de pocsolyákba ez a csizma nem való!
(A vízállóságot csak a szobából mondom,
anélkül adom tovább, hogy akár egyszer is
viseltem volna. )
Beírt mérete 41-es, de vastag zoknival
szerintem csak 40-es lábra jó.
Különösen ajánlom magas rüsztre,
vastag vádlira, vagy olyanoknak,
akik vastagabb nadrágot tűrnének a szárába.
Belső talphossz: a kivehető talpbetét mérete 25, 5 cm,
a mérőszalaggal a csizma belsejében 26 centit mértem,
tehát ez nem biztos, hogy túl pontos.
A szára teteje körben 2x kb. 21, 5cm,
szára hossza a földtől mérve kb. 34 cm
(mindkét értéket úgy mértem, ahogy a képen
épp le van hajtva a szára).
Jó állapotban van, nagyon feltűnő darab,
de ne újat várj!
Használt, ez látszik némelyik patentján,
és a minta is kopottabb a földhöz közelebbi részeken.
Itt vettem, de nekem a kelleténél vékonyabb sajna a vádlim. : (
Az árából nem tudok engedni, ne is kérdezd.



Jelenlegi ára: 6 800 Ft

Az aukció vége: 2011-12-12 00:45
. WOZ? fekete egyedi csizma vastag vádlira 40-41 - Jelenlegi ára: 6 800 Ft